2013

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut? - Jag åkte utomlands, typ första året under mitt liv som vi tog oss råd med det.
 
Höll du några av dina nyårslöften? Hade nog inte så många, och hade jag något så höll jag dom nog inte. Haha
 
Vilka länder besökte du? Sverige och Spanien
 
Är det något du saknade 2013 som du vill ha 2014? Jag hade det mesta det här året. Behöver inte så mycket mer än minavänner, familj och min hund.
 
Vad är det bästa som hänt dig under året som gått? Jag och Malin har blivit mer tajta än vad vi varit förut. Sommaren var den bästa sommaren någonsin dessutom så allt som hände i somras.
 
Vilket var ditt största misstag? Mitt största misstag det här året var nog att ge mig in i något som jag visste kunde såra mig rejält. Men då får man väl skylla sig själv antar jag.  Det finns fler saker men inte värda att nämna här.
 
Vad spenderade du mest pengar på? Mat och kläder.
 
Vad gjorde dig riktigt glad? Det mesta. Haft ett bra år överlag.
 
Mådde du bättre eller sämre under 2013 än vad du gjort tidigare år? Jag vet inte. Jag anser så att alla har dåliga och bra dagar oavsett vilket år det. Man kan inte vara lycklig varje dag under ett helt år. Helt omöjligt.
 
Finns det något du önskar att du lagt mer tid på? Skolan. Fruktansvärt skoltrött. Även träningen, var dåligt med det nu.
 
Blev du kär? Typ. Jag vet inte. Kanske. Tror inte det.
 
Vilken var din största musikaliska upptäckt? One direction!
 
Vad gjorde du på din födelsedag? Fyllde år på en måndag så de flesta firade mig i helgen innan men på min födelsedag så gick jag i skola, umgicks med bästis, åt tårta och pizza och bara hade det bra.
 
Hur skulle du beskriva din klädstil? Bra?
 
Vad fick dig att må bra? Bästis, min hund och sommarlovet.
 
Hur kommer nästa år att skilja sig från det här? STUDENTEN, KOMMER BLI GRYMT!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min dag/kväll i bilder
RSS 2.0