Årsresume #1

Började året med att vara sjuk men det höll inte i sig så länge. Slutade spela fotboll och skaffa gymkort med bästis istället där vi hängde nästan varje dag, umgicks mycket med Sarah och bästis den här månaden, var i Göteborg med Sarah, shoppade i Skövde. Sist men inte minst så började jag ta tag i körkortet ordentligt.

 

Hängde fortfarande på gymmet varje dag nästan och så har väl i stort sätt detta året sett ut. Gym,motion och kost hit och dit. Jag festade med fina vänner och dansade så att det gjorde ont i fötterna, sålde kladdkaka och kärleksmums på alla hjärtans dag tillsammans med klassen och hade gjort ett litet event typ. Umgicks mycket med Sarah, var i Göteborg, hade sleepover, kollade på bio osv. Började även söka lite sommarjobb här och där. Bokade även resa till Teneriffa. Så med andra ord hände det väldigt mycket den här månaden.
 
Den här månaden så gjorde jag verkligen inte alls mycket, ägnande den mesta tiden åt träning, kost, skolan och körskolan. Åkte till Skövde och kollade på UF-mässa där jag även träffade gladiatorn Hero. Kollade på one tree hill så ofta jag bara hann. Började även gå på valpkurs med min fina hund.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min dag/kväll i bilder
RSS 2.0