Årsresume #2

Mycket tid gick fortfarande åt till gymmet, skolan och körskolan. Jag gjorde halkan med körskolan. Bästis fyllde 20 år, vilket innefattade fest med fina vänner. Jag skaffade pass. Hade tacokväll+filmkväll med Sarah. Jag gick på några elfsborgsmatcher och hejade som bara den. Åt glass i solen med fina vänner. Skaffade twitter den här månaden också (@Nickolinak). Åt jordgubbar och glass mitt i natten med bästis. Sist men inte minst så var det ju Valborg som innefattade fest, vänner och skratt.
 
Började den här månaden tillsammans med bästis då vi hade sleepover och bara umgicks i stort sätt varje dag.. Shoppade ganska mycket, färgade håret, klippte mig, solade solarium. Skaffade mig en iphone 5. Festade ett fåtal gånger uppe på berget med bra folk. Hade sleepover med Sarah. Red på en häst för första gången sen jag var typ 7. Firade även mamma på morsdag.
 
Började den här månaden med att fira min kusin som fyllde 40 år. Åkte till Borås med Sarah. Kollade på när treorna tog studenten. Var i Jönköping på A6 och Ikea och shoppade loss. Hade grillkväll med klassen. Fick sommarlov och började även sommarjobba. Firade mormor som fyllde år. Åkte till Liseberg med bästis, Louise och Sarah. Kollade på State of drama live. Var på marknad i Vara och såg Martin Rolinski live och avslutade månaden med en elfsborgsmatch.  
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min dag/kväll i bilder
RSS 2.0