Bloggutmaning365 - 049

Vad säger andra människor när du sjunger? (Kanske vågar du till och med visa ett klipp när du sjunger?)
 
Ett klipp när jag sjunger tror jag faktiskt att jag hoppar för helt ärligt så är jag inte alls bra på att sjunga däremot älskar jag att sjunga ändå, det är ju sååå kul. Jag brukar inte sjunga framför folk jag inte känner så okända människor har aldrig fått någon chans att säga något men de kan hända att jag sjunger ganska mycket framför dom jag känner och de brukar inte säga så mycket, antagligen är dom väl vana vid det. Det ända man kan få som en liten kommentar är väl: "du kanske ska prova rätt melodi" Haha!
 
Här sitter jag förövrigt och sjunger! Finfint. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min dag/kväll i bilder
RSS 2.0