Yey.

Godkväll. Jag sitter och tar det lugnt nu innan läggdags och lyssnar lite på Håkan Hellström, så tänkte att jag kan ju lika gärna blogga och uppdatera er lite om mitt liv. Idag har jag faktiskt tagit en väldigt lugn dag, det behövs det också. Har försökt läsa ikapp lite bloggar och tagit en lång promenad med vovven. Annars har det inte hänt någonting. Imorgon däremot så har jag tänkt att ta tag i massor av plugg, eftersom jag varit så sjuk så måste jag komma ikapp lite i några av ämnena. Vad har ni gjort idag?
 
 

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej.
Håkan är så bra tycker ja. Hihi, det rimmade=)
Hittade hit via camillas blogg och såg att du var från falköping.

2014-02-20 @ 23:26:12
URL: http://wiilow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min dag/kväll i bilder
RSS 2.0