Nyårsafton

GOTT NYTT ÅR MINA FINA LÄSARE! Hoppas ni har haft ett jätte bra år 2013 och kommer få ett ännu bättre 2014. Mitt 2014 kommer bli grymt, håller redan på att planera saker jag ska göra så nu hoppas jag bara att plånboken är på min sida också. Dessutom så är 2014 det året som jag tar studenten, gud, vad jag längtar! Det kommer bli så bra. Har ni något planerat 2014 som ni ska göra?
 
Hoppas ni får en jätte bra dag, själv kommer jag antagligen inte uppdatera bloggen sådär jätte mycket idag. Tänkte njuta lite av sista dagen på året med att ta det lite lugnt innan det blir massor av festligheter ikväll och innan jag får fira in det nya året med mina fina vänner. 
 
Bjuder på en bild på min fina hund på julafton!
 

Kommentarer
Postat av: ANGELICA - Hälsosamt

söt bild :D

2013-12-31 @ 20:47:03
URL: http://nattstad.se/healthbyangelica
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Kul att ta studenten! Det gjorde jag förra året, alltså 2013 (dumt det låter när man säger förra året... haha). Men det här året har jag ingenting planerat. Får se vad som händer!

Ville bara kika in och önska dig en god fortsättning! :)
När jag ändå är här så vill jag också tipsa om min tävling på bloggen där vinnaren vinner ett presentkort på Gömda Juveler Fashion som den kan shoppa loss med! Skynda dig att delta, tävlingen avslutas ikväll (1 januari) kl 23:59!

Länk till tävlingen: http://babustylee.webblogg.se/2013/december/tavling-vinn-presentkort-pa-gomda-juveler-fashion.html#comment

Vore superkul om du ville vara med och delta! :)

2014-01-01 @ 13:26:23
URL: http://babustylee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min dag/kväll i bilder
RSS 2.0