Bloggutmaning365 - 034

Hur ser ditt drömhem ut? 
 
Denna veckan är ämnet: "Hemma." 
Mitt drömhem? Ojojoj, jag drömmer verkligen om hur mitt hus kommer se ut när jag väl skaffar villa osv, dock är det ju tyvärr drömhem så om det blir så är lite osäkert. Men mitt drömhem är en stor och vit villa med en stor, inglasad altan. Även nästan all inredning i villan ska vara vit också. Köket ska vara jätte stort och jag vill även ha ett eget hemmgym och en walk in-closet. Men som sagt, det är bara mitt drömhem så tror väl inte riktigt den drömmen slår in men man ska heller aldrig ge upp sina drömmar har jag hört. 
 
Sånt här kök vill jag ha! Hur ser erat drömhem ut?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min dag/kväll i bilder
RSS 2.0