Torsdag 6/2

Hej. Nu har det varit himla dålig uppdatering här, men jag har inte riktigt orkat. Måndag och tisdag låg jag hemma med migrän så det blev inte mycket gjort dom dagarna. Sen har jag ju även missat bloggutmaningen den här veckan, men tänkte att jag gör dom inläggen ändå och tidsinställer dom bakåt. 
 
Idag har det inte hänt alls mycket i skolan och efter skolan så gick jag 8km med bästis, nu ska jag äta lite mat och kolla på farmen så händer inte alls mycket för tillfället. Förövrigt så har jag bara en lektion imorgon och sen är det helg+lov, så skönt! En vecka ledighet med bara massa slapp. Har ni också lov nästa vecka?
 
Eftersom det inte blivit mycket gjort den här veckan har jag heller inte tagit så många bilder så bjuder på en bild på min fina hund.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min dag/kväll i bilder
RSS 2.0