Egopic

Hej. Eftersom jag inte hann uppdatera igår om vad jag hade för planer då så tänkte jag att jag gör det nu. Igår var en väldigt stressig dag faktiskt. Var ledig ifrån skolan men ändå så gick jag upp jätte tidigt, körde lillebror till skolan och pappa till jobbet och sedan inväntade jag att bästis skulle vakna också drog vi ner till stan och gick i lite affärer. Kvällen spenderades med bästis, kycklingsallad, naturgodis och tv stod på schemat.Så mysigt! 
 
Idag har jag varit ute lite med mamma och pappa, handlat osv. Snart ska jag ringa bästis då vi ska gå PW, när jag kommer hem blir det lite styrketräning. Annars är det en lugn kväll framför tven som väntar och jag ska även försöka att fixa lite bilder och liknande till bloggen. Vad ska ni göra ikväll?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min dag/kväll i bilder
RSS 2.0