Kevin Walker

Godkväll. Jag har varit i Jönköping hela dagen tillsammans med bästis. Vi åkte dit för att kolla på Kevin Walker live, vilket vi gjorde och han är ju så bra. Så lycklig över att jag fick se honom. När vi ändå var i Jönköping så passade vi på att gå på IKEA och A6, fick mig lite nya kläder hem. Spelar ingen roll hur ofta jag säger till mig själv att inte köpa nya kläder, jag gör det ändå. Inte okej! 
 
Men med detta sagt så ville jag bara berätta att jag har haft en grymt bra dag. När jag kom hem hade jag sådan huvudvärk så gick dock och la, råkade somna och vaknade inte förrän halv9-9 så nu är det lite osäkert om jag kommer kunna somna inatt. Kan ni somna på nätterna när ni sovit mitt på dagen?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min dag/kväll i bilder
RSS 2.0