Snart julafton

Jag hade en riktigt bra lördagskväll igår. Norlie och kkv är verkligen grymma. Även i verkligheten! Idag är det söndag och vet ni vad det betyder? Ja, för det första så behöver man inte ha någon ångest för det är inte skola imorgon och för det andra så är det julafton på tisdag. HELT SJUKT! Ingen snö ute eller nånting, idag var det ju nästan fint väder ute till och med. Detta är inte okej! Men jag längtar ändå massor till julafton. Julmat, alla paket, kalle anka, familjen – så mysigt.

 

Idag händer ingenting nästan, jag ska fortsätta städa mitt rum för jag hann inte klart det igår. Annars så ska jag bara njuta ordentligt av att det är lov!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min dag/kväll i bilder
RSS 2.0