Påsklov

Hej. Som rubriken lyder så har jag påsklov nu, fick ta min studiedag idag som jag egentligen skue haft för fyra veckor sedan men jobbade då istället. Så den här dagen är fullspäckad med massa roligheter, om en liten stund ska jag åka till Skövde med bästis och umgås så som bara vi kan, vi ska även hinna med och sola lite solarium och kvällen kommer spenderas med Sarah, Sanna och Linda. Vi har bokat bord på O'learys och tänkte äta lite tillsammans och bara ha det allmänt trevligt. Så det kommer bli en bra dag det här! Vad har ni för planer idag?
 
Eftersom min dator inte vill samarbeta och det inte går att lägga upp bilder för tillfället så får ni tyvärr ett litet tråkigare inlägg utan bilder! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min dag/kväll i bilder
RSS 2.0