Skärpning

Halloj. Jag har haft en månad då jag la ner bloggan helt och hållet. Vilket en del säkert har märkt och den månaden behövdes verkligen men nu är jag tillbaka som vanligt och fruktansvärt taggad på livet. Kommer uppdatera så mycket jag bara kan om allt som händer i mitt liv. Kommer bli lite svårare på vardagarna eftersom jag är ute på praktik just nu så bloggen kommer nog stå lite tom fram tills jag kommer hem iallafall. Men ingen mer bloggpaus för mig det här året iallafall, ser fram emot varenda dag som kommer det här året. Kommer få ett sånt sjukt bra år!
Studentmössan har kommit, allsvenskan har börjat och våren har börjat komma. Allt jag behöver för att må så bra som jag kan bara kan. Hur har ni det?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min dag/kväll i bilder
RSS 2.0