100dagars igår.

Halloj. Igår var det 100 dagar kvar till studenten, det firade jag tillsammans med Sanna och Linda då vi var här hemma hos mig och hade lite myskväll och sleepover! Blir dock inte så mycket sömn såna här nätter så är helt slut i kroppen idag. Fast trots det hade jag ändå tänkt att försöka hinna med så mycket som möjligt, om jag nu orkar. Har jätte mycket inlämningar som ska in innan vi går ut på praktik om tre veckor så det är bara att köra på. Så kan ni gissa om jag längtar till studenten, eller? Jag är redo för framtiden nu och det ska bli så himla kul! 
 
Någon av er som tar studenten i år? Hur känner ni inför detta?
 nickolinamarie @ instagram

Kommentarer
Postat av: wilma

åh så kul med studenten! :)

2014-02-27 @ 16:57:06
URL: http://wilmairis.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min dag/kväll i bilder
RSS 2.0