Inspiration?

Halloj. Som jag sagt innan så ska jag försöka bättra mig med det här med bloggen, men jag har verkligen tappat all inspiration till allt, både bloggen, träningen och skolan. Helt kaos. Vill bara krypa ner och sova mig igenom hela livet, haha! Så om någon har lite tips på hur man kan få tillbaka inspirationen så får ni gärna slänga iväg en kommentar! 
 
Idag har jag haft kvalitetstid med bästis. Hon har klippt mig och färgat mitt hår, så nu är jag orange i huvudet, dock så ska jag bli blond men det är ju lättare sagt än gjort. Nu ska jag krypa ner i soffan och kolla på farmen och även försöka plugga lite innan det blir promenad med bästis. 
 
"Den ända kärleken jag behöver är kärleken ifrån dig" - nickolinamarie @ instagram
 

Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Oh, men idag har solen visat sej här... gå ut och hälsa på den en stund så ska du se att livsandarna vaknar=))

2014-03-21 @ 17:26:19
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min dag/kväll i bilder
RSS 2.0