Årsresume #3

Denna månaden måste jag allt säga var den bästa månaden på hela året. Först och främst så shoppade jag i mängder, jag sommarjobbade fortfarande några dagar in i Juli månad. Såg Ulrik Munther live. Hade myskväll med Sarah, umgicks även mycket med bästis. Tog ett kvällsdopp i panka. Åkte till Stockholm och sov på hotell en natt innan det var dags att ta flyget till Teneriffa och på teneriffa spenderade jag en hel vecka med mat, sol, bad, glass och shopping. Åkte en sväng till Marstrandö med bästis. Var i Karlsborg och såg Nanne Grönvall live. Det var även crusing i stan så festade i mängder. Åkte till Småland och hälsade på farmor och farfar eftersom farfar fyllde år. Den här månaden avslutade jag med att åka till Örebro och shoppa med pappa och bästis.  
 
Åkte till Eskilstuna med Sarah och gick på rixfm festivalen där jag även fick se Darin live. Mitt liv var ganska fulländat då. Jag var även på Liseberg med mamma och vi vann massor av godis. Jag fick även mitt efterlängtande körkort. Farmor och farfar kom på besök. Tog en roadtrip till Skövde med bästis och Sarah. Åkte bil en hel del med mina fina vänner, strögade runt och bara hängde. Firade Louise som fyllde år. Åkte till Nordby med bästis. Åkte även till Bohuslän med mormor och mamma där vi gick på marknad och besökte morfars grav. Mamma fyllde även år och vi spelade äventyrsgolf. Var på matfestivalen i Skövde. Sist men inte minst: började tredje året på gymnasiet.  
 
Höll på med träning och kost väldigt mycket, likaså skolan. Startade upp ett UF-företag ordentligt. Lillebror fyllde 18 så firade honom. Hade sleepover med Sarah. Shoppade loss i Göteborg och åt godaste salladen. Festade lite också för den delen. Annars hände inte mycket den här månaden.  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min dag/kväll i bilder
RSS 2.0