Årsresume #4

Mycket träning och skola den här månaden. Det var halloween och fest stod på schemat då. Shoppade i mängder. Var i Ullared med mina fina brudar. Sanna fyllde 18 så det var fest som gällde hemma hos henne då, sov även hos bästis. Farmor och farmor kom på besök över en dag. Jag tatuerade mig. Fick höstlov och det var ett ganska lugnt lov som innefattade fester, städning, shopping, kinamat och Sarah flyttade så hjälpte även henne att flytta, hade donkendejt med bästis och Louise och tog en roadtrip till Skövde med Sanna och Linda.
 
November togs inga bilder, det bloggades inte heller. Jag hade en riktigt dålig månad och gjorde verkligen ingenting alls. Jag tränade inte ens, satt bara framför tven och umgicks någon gång ibland med bästis. Så den här månaden är knappt värd att minnas. 
 
Den här månaden har det hänt himla mycket. Stått på marknader genom vårat företag och försökt sälja lite. Jag fyllde år och fick massa fina presenter. Hade släktkalas där vi åt gott och hade det trevligt och sen på kvällen kom mina fina vänner och festade loss med mig. Det var ållympiaden då vi klädde ut oss till karlsson på taket och tävlade mot andra klasser och även där på kvällen så var det fest som gällde med fina klassen. Spenderade en kväll/natt hos Sanna med mina favorittjejer. Fick jullov, varit i Skövde massor av gånger och shoppat massor. Varit hos Sarah och fikat och myst ordentligt. Firat jul med fina familjen och släkten och har bara haft en himla bra månad! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min dag/kväll i bilder
RSS 2.0