Bloggutmaning365

Nu undrar ni säkert vad detta är för något? Och det hade jag faktiskt tänkt att berätta för er, En tjej vid namn Liie(klicka på namnet för att komma till hennes blogg) har kommit på den här smarta idén och lagt ner fruktansvärt mycket tid och jobb på att få ihop detta. 
 
Det handlar om att man helt enkelt ska ha någonting att blogga om varje dag hela 2014. Man har 53 ämnen, ett ämne för varje vecka också bloggar man om sju olika saker varje dag den veckan som har med det ämnet att göra. Jag tänkte haka på den här utmaningen eftersom det låter som en himla rolig grej att göra och jag tycker att alla borde vara med på den och tillsammans kan vi skapa det bästa bloggåret någonsin. 
 
Men för mer information borde ni kolla in Liies inlägg om det, hon har även gjort en lång lista med alla dessa ämnen, frågor och allt vad man nu ska blogga om i hela 365 dagar. Hoppas så många som möjligt hänkar på:
Direktlänk till inlägget om bloggutmaningen: KLICKA HÄR!

Kommentarer
Postat av: Evve-Normal is boing!

Detta låter spännande, måste kolla in! :)

2013-12-30 @ 00:16:15
URL: http://evvesliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min dag/kväll i bilder
RSS 2.0