Borås

Godkväll. Idag har jag spenderat min dag i Borås med pappa där jag äntligen fick tag på ett stativ till min kamera, åt även kinamat och fick tag på en present till Sarah som fyller år på onsdag. Så nu har jag ordnat allt som behövs ordnas innan detta året är slut. Har precis varit och och solat solarium med bästis och nu sitter jag och kollar på hästarna, lite vuxen idag och har spelat på hästar. Resten av kvällen består att köra bästis till Stenstorp och sen blir det bara en rejäl myskväll. Har ni varit i Borås någon gång? Finaste staden ju. 
 
 

Kommentarer
Postat av: joanna-livet med aspeger

Hej tänkte bara tipsa om min stora Nyårstävlingen!
Vinn ett presentkort på 50 euro att spendera på övernattningar i hela världen!
http://www.domkallarmighannes.com/2013/12/nyarstavling-vinn-presentkort-pa-boende.html

Om du inte gillar sådana här kommentarer eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra dag:)
kram

2013-12-28 @ 22:06:56
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min dag/kväll i bilder
RSS 2.0