Ensam hemma

Godkväll. Idag är det nog nästan en lika lugn dag som det var igår. Men imorgon smäller det, då är det nyår och festligheter som står på schemat. Jag kan knappt fatta att det är ett helt nytt år på torsdag, det här året har gått så fruktansvärt fort! Annars så har jag varit nere på stan lite idag, kanske inte jätte smart dagen innan nyår men jag överlevde allt folk iallafall. 
 
Ska tydligen vara ensam hemma det mesta ikväll, lillebror ska till sin flickvän och mamma och pappa ska på bio så då när jag får lite lugn och ro i min ensamhet så har jag tänkt att tända lite ljus och slänga mig i soffan och läsa lite tidningar. Vad brukar ni läsa för tidningar om ni nu läser några?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Skönt med ensam hemmakväll, behövs ibland :)

2013-12-31 @ 12:03:01
URL: http://erikaaskebjers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min dag/kväll i bilder
RSS 2.0