6 Januari

Hej. Gårkvällen spenderades hemma hos bästis tillsammans med henne och Louise. Vi satt mest och pratade och skrattade, tog massa bilder, spelade kort och bara hade det allmänt mysigt. Var inte hemma förrän 03.00 inatt, så det blev en väldigt lång sovmorgon idag. Inte hunnit alls mycket idag, som jag egentligen borde ha gjort. Men det är ju en ny dag imorgon igen. 
 
Om någon timme så ska jag åka och storhandla med bästis, på onsdag drar jag igång min träning och allt som hör till där. Så ni kommer få följa allt som har med min kost och träning att göra, och ni kommer även få följa alla mål jag klarar osv. Wish me luck! Brukar ni träna något? Vad tränar ni isåfall?
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Lycka till med träningen! Vad spännande att få följa hur det går! Jag har inte tränat på ett tag men nu är det dags att börja igen. Jag brukar träna lite allt möjligt, förra året blev det mest löpning och gym. Vad ska du träna?

Svar: Tack så jätte mycket! Jag har faktiskt inte heller tränat på ett bra tag, så tänkte att jag måste ta tag i det igen. För min del så kommer det mest bli långa promenader, löpning och gymmet! Bästa med gymmet är att det gymmet jag tränar på har ju massor av olika pass, så det kan bli allt ifrån spinning till boxning också! :)
None None

2014-01-06 @ 18:53:11
URL: http://imaginarychoas.se/log

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min dag/kväll i bilder
RSS 2.0