Bloggutmaning365 - 008

Var det något du gillade som barn som räknades "höra till det andra könet"?
 
Nej. Det gjorde jag faktiskt inte, jag höll mig till mina barbiedockor. Var mer tjejig när jag var liten än vad jag är nu till och med. Det är inget fel med att tjejer kanske vill leka med bilar istället för dockor och tvärt om. Men anledningen till varför jag inte gjorde det var för att när jag var liten och växte upp så var det ingen som pratade så mycket om hur det skulle vara, det fanns liksom inte så många diskutioner om det. Så det var mer naturligt att tjejer höll sig till sina barbiedockor och killarna höll sig till sina bilar på den tiden.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Chanelle

Älskade lego! Hade dock inte det :(

2014-01-08 @ 13:41:35
URL: http://fames.se/cocobella
Postat av: Madeleine

jag lekte verkligen bara med gosedjur ahah^^

2014-01-08 @ 14:13:21
URL: http://fames.se/madeleinealexandra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min dag/kväll i bilder
RSS 2.0