Bloggutmaning365 - 011

Hiss och diss - händelser från barndomen
 
Fick en lillebror!
 
 
Att dissa något var dock väldigt svårt, som jag nämnde i början av veckan så minns jag inte särskilt mycket ifrån min barndom. Men det jag vet (trots att jag inte minns det) är väl att pappa var typ inte hemma någonting när jag var liten, vi bodde ute på landet i Axtorp och pappa jobbade i Stockholm. Så fick inte träffa honom så ofta. Sen dog även min morfar när jag var 6 år. Dock minns jag den dagen mamma och pappa kommer hem till mormor (mormor var barnvakt åt mig och min lillebror) och berättade att han hade dött under natten. Var dock så liten så fattade knappt vad döden var för något. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: En plats i solen

Bra diss :)

2014-01-11 @ 14:56:01
URL: http://enplatsisolen.bloggplatsen.se
Postat av: MATILDA

roligt med hiss & diss =)

2014-01-11 @ 17:23:19
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min dag/kväll i bilder
RSS 2.0