Bloggutmaning365 - 030

Om du bara fick välja ett socialt medium att vara på, vilket skulle det bli? 
 
Jag svarade tyvärr inte på bloggutmaningen igår och det var pga att jag hade ingen aning om vad jag skulle svara på gårdagens fråga och sedan så kände jag för en bloggfri dag igår, då jag bara tog hand om mig själv lite. 
 
Om jag bara fick välja ett socialt medium så skulle det vara bloggar, både att blogga själv och läsa bloggar. Förutom facebook så är i stort sätt det de ända jag gör vid datan iallafall. Och jag älskar att blogga, sen får man ju även massa inspiration ifrån andra bloggar också. Så bloggar är himla bra att ha, tycker jag! 
 
Jag använder bloglovin till att följa alla bloggar jag tycker om!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min dag/kväll i bilder
RSS 2.0