Bloggutmaning365 - 001

Hur tror du att den här 365dagarsutmaningen kommer gå för dig?
 
Yes. Då var vi igång med den här bloggutmaningen också, jag är faktiskt ganska peppad. Mest för att jag får skriva ganska mycket och jag tycker verkligen om att skriva och det är alltid bra att veta att man har något att blogga om så att bloggen inte står still när man inte har någon inspiration till det.
 
Jag tror att den här utmaningen kommer gå ganska bra faktiskt. Kanske kan ha någon svacka ibland, då jag glömmer det (lite dåligt minne) men annars kommer det nog gå prima. Det är ju en jätte rolig idé det här och jag älskar utmaningar så vi får helt enkelt se om jag lyckas ta mig hela vägen i den här utmaningen!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Lycka till med utmaningen :)

Svar: Tack :)
None None

2014-01-01 @ 17:34:17
URL: http://ainaphoto.blogg.se
Postat av: Liie

Härligt att du är peppad på detta, stort lycka till nu :)

Svar: Tack så jätte mycket :)
None None

2014-01-02 @ 03:50:14
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min dag/kväll i bilder
RSS 2.0